Katram inteliģentam latvietim…

  Tikko izdevniecības “Zvaigzne ABC” vietnē uzgāju lasītāju atbildes uz jautājumu, kuras grāmatas būtu jāizlasa katram inteliģentam latvietim. Jāsaka, neesmu necik inteliģenta… Protams, atsaukušās galvenokārt ir pusauga meitenes (“Stefānijas Meieres “Krēslas” sēriju. Kas gan vēl ir vajadzīgs?!”).
  Lai cik apšaubāma man nešķistu pati doma par vienu grāmatu visiem, ir kāds izņēmums, ko esmu gatava ieteikt katram. Ceplīšu “Latviešu valodas praktiskā gramatika”. Tiešām noderīga.

Posted on 23.11.2009, in Kas cits and tagged . Bookmark the permalink. 3 komentāri.

  1. Njā, man tas pats- ne pārāk inteliģents …
    Interesanti- aptauja par inteliģentu latvieti, bet vietējo autoru darbi mazākumā.

    Like

  2. Arī man ar to inteliģenci ir nedaudz pašvaki, no piedāvātā klāsta esmu 35 grāmatas izlasījis + visus septiņus Harijus Poterus. Pamatīgi palīdzēja tas fakts, ka savulaik esmu izlasījis visus R.Blaumaņa kopotos rakstus.

    Like

    • Tu nu gan esi centīgi visu saskaitījis. 🙂
      Es tajā sarakstā ieraudzīju “Augšup pa lejupejošām kāpnēm”, ko lasīju bērnībā un brīnījos, kā jācieš amerikāņu skolotājai: nevaldāmie skolēni dara visu, tikai ne mācās. Bet beigās taču viņai kaut ko pat izdevās iemācīt. Tagad laikam mūsu trūcīgo rajonu skolās ir līdzīgi. Bet vispār laba grāmata, vismaz toreiz tā likās.

      Like

Bet man šķiet tā:

