Vai tu esi bibliofils?

Online University Review ir uzskaitītas septiņdesmit piecas pazīmes, kas liecina par bibliofiliju. Fū. Gluži visas man nepiemīt, tomēr esmu pusceļā uz šo kaiti.

Šī nav mana lasāmo grāmatu kaudze. Mana ir lielāka. Foto: Liam R. E. Quin. http://www.fromoldbooks.org

Starp citu, runājot par 66. punktu (“Many bibliophiles suffer from a particular form of ADD unique to their kind. Rather than reading 1 book at a time, they often have a multitude of different books going simultaneously. Usually this has to do with a read corresponding to a particular mood, though not infrequently do literature junkies simply grow too excited to wait.“), tieši nesen nobrīnījos, kā citiem izdodas savā vietnē ielikt vienas pašreiz lasāmās grāmatas attēlu. Es šobrīd lasu trīs grāmatas, un vēl apmēram tikpat daudz jau kādu laiku stāv iesāktas, turklāt noteikti tiks pabeigtas. Man ir vismaz viena bieza mājās lasāmā grāmata un maza līdzi ņemamā grāmatiņa (skat. 15. un 51. punktu), vairākas dzejas grāmatas, no kurām izlasu pa dzejolim… Kā var lasīt tikai vienu?

Posted on 21.07.2010, in Angliski, Kas cits and tagged . Bookmark the permalink. 4 komentāri.

  1. Man sanāca atbildēt ar jā 31 reizi. Grāmatas gan es reti lasu vairāk par vienu uzreiz. Citādi sanāk ka kādas 50 man stāv iesāktas, citas jau vairākus gadus. Es tiešām nespēju iznākt no grāmatu veikala neko nenopircis, reizēm gan man tas izdodas, bet tikai no īstā veikala. Bibliotēku gan neapmeklēju jau kādus gadus septiņus, visu lasāmo iepērku pats.

    Like

    • Es toties spēju iziet no grāmatnīcas tukšām rokām, pie tam bieži. Parasti vai nu negribu neko, vai arī gribu daudz.

      Like

      • Un cik tad liela ir tava lasāmo grāmatu kaudze? Man datu bāze rāda 148 nelasītas grāmatas manā bibliotēkā, tas ir +/- 10.

        Like

        • Rokas stiepiena attālumā un patiešām kaudzēs ir sakrautas kādas 80 grāmatas, ko es tur esmu nolikusi ar domu, ka nu tik lasīšu. Izlasītās aizvācu, bet jaunas nāk klāt ātrāk. Putekļus arī reizēm noslauku un pie reizes pārkārtoju secību.
          Tās nav vienīgās nelasītās, kur nu vēl pārlasāmās grāmatas manās mājās. Legālus un nelegālus digitālos tekstus labāk nemaz neskaitīt un par bibliotēkām pat neieminēties.

          Like

Bet man šķiet tā:

