Laimes problēma…

jeb Kāpēc debesis gaišas. Tā sauc pagājušās piektdienas Kultūras forumā publicēto jaunā autora Rolanda Eliņa stāstu, ko Amanda Aizpuriete pieskaitījusi fantāzijas žanram, droši vien tāpēc, ka viens personāžs apgalvo: “Jā, es esmu burvis, cita vārda, kā sevi nosaukt, man nav. Taču es nezinu, vai varu tev palīdzēt. Izskatās, ka tu pats nemaz arī negribi, lai tev kāds palīdz.” Burvja sarunu biedrs gan nekādu palīdzību nemaz nebija lūdzis…
Šis stāsts, tāpat kā liela daļa KF literatūras publikāciju pēdējā laikā, galvenokārt liek saprast, ka mums pietrūkst preses izdevuma, kur varētu publicēties pusaudži un jaunieši un kur būtu literārais konsultants, kas aprādītu: šeit ir par garu, trūkst darbības, personāžs nepārliecina utt. Raksti vēl. Pagaidām vēl ir redzams tikai potenciāls.
Stāsta sākumu lasiet šeit. Savukārt šeit var izlasīt stāsta agrāku variantu un pārliecināties, ka arī vieglā rediģēšana tam ir nākusi par labu.

Posted on 27.07.2010, in Latviski and tagged , , . Bookmark the permalink. Komentēt.

Bet man šķiet tā:

