Neesmu beigta

Nemaz neceriet. Tikai interneta vietā uzradusies kāda veselīgāka nodarbe. Praktiskāks cilvēks uzrakstītu par to grāmatu.

Man tikai palielinās tik tikko iesāktu ierakstu skaits. Bet par to es kā Skārleta domāšu rīt. Vai nākamnedēļ. Šodien vai nu iešu balsot kā Egils Levits, vai arī nepiedalīšos vēlēšanās kā Valdis Turins (tikai žurnālā lasāmā RL intervija ar Tomasu Hillannu Ēriksenu apmēram par šo pašu tēmu izrādījās krietni interesantāka par viņa grāmatu).
Un tad ar kuģi uz Laimes salu.

(Vēl citu skulptūriņu foto atrodami šeit.)

Posted on 17.09.2011, in Kas cits and tagged , . Bookmark the permalink. 3 komentāri.

  1. macosvalodas

    Lai labs ceļojums uz Laimes salu!
    Es šodien rīkojos kā Egils Levits, viņa skatījums man ir tuvāks nekā Valda Turina. Un man arī likās laba tā intervija ar Ēriksenu. Sakārojās izlasīt viņa grāmatu “Mirkļa tirānija” – vai gadījumā neesi lasījusi?
    Eh, bet par veselīgākām nodarbēm gan Tevi apskaužu! Mani gan gaida mans neveselīgais dators…

    Like

    • Neesmu, es tikai to vienu, kas man nepatika. Esmu lasījusi “In Praise of Slow”, bet nekādu satricinājumu manā dzīvē tā neizraisīja.
      Es cerēju, ka pusotrs mēnesis gandrīz bez datora, vai cik nu tur sanāca, būs radījis veselīgāku attieksmi, bet tikpat es tagad te tikai niekojos, nevis strādāju. Tāpēc būs jāslēdz atkal ārā, jānopērk kaut kas garšīgs, jāiet nobalsot un tad uz mežu. (Nekādas citas Laimes salas nebūs. Ja nu vienīgi pēc vēlēšanām gribēs mukt prom, bet tāpat to nedarīšu.)

      Like

  2. Nez kas var būt vēl veselīgāks par internetu?🙂 Prieks, ka tomēr neesi beigta.

    Like

Bet man šķiet tā:

