Trešā

Happy Birthday
Thomas Ligotti

Even after a person
is gone from this world,
people often tend
to remember birthdays.

They say: today is
the birthday of someone
who would have been
so many years old.

So just in case you’re
not around next year:
happy birthday.

(No krājuma Death Poems.)

    Spriežot pēc šī mazā parauga, stāsti (vismaz vienu esmu lasījusi) viņam sanāk krietni labāk nekā dzejoļi.
    Bet nu labi. Tātad tieši pirms trim gadiem es nospiedu “Publicēt” pogu savam pirmajam ierakstam. Tā kā emuāri ar vienu ierakstu man šķiet ļoti bēdīgi, tūdaļ publicēju arī otro un trešo. Biju rūpīgi sagatavojusies, un re — esmu te nodzīvojusi jau trīs gadus, nospiedusi attiecīgo pogu vēl 310 reižu, saņēmusi 788 īstu (paldies!) un 954 — viltotu komentāru un vispār jauki pavadījusi laiku.
    Bet, kā man pirms diviem gadiem teica Ernests, kas pats diemžēl ir pieklusis un sen nav rakstījis:

Kurš gan vēlas kļūt vecāks? Tikai tie/tās, kuri/-as vēl neko nezina, kā viss ir īstenībā ir, un dzīvo ilūzijās. Kļūt vecākam/-ai nozīmē tikai vienu – zināt labāk, arī tad, ja šāda zināšana neko daudz nepalīdz. Bet par to var runāt/rakstīt un tur ir tā patikšana un garša.

    Tāpēc, ja piezīmes izvilks vēl vienu gadu, gribētos, lai tās būtu kādu kripatu labākas, gudrākas, smieklīgākas un daudzveidīgākas, bet iespējams, ka es gribu par daudz. Katrā gadījumā — priecīgu (dzimšanas) dienu visām un visiem, kas te iegriežas!

Posted on 09.07.2012, in Kas cits and tagged , , , . Bookmark the permalink. 9 komentāri.

  1. Daudz laimes un jaunu ierakstu! Un lai priecīgi!

    Like

  2. Apsveicu, apsveicu! Gan jau, ka blogs “izvilks” ne tikai vienu gadu vien 🙂

    Like

  3. Daudz sveicienu un laimes vēlējumu arī no manis!
    Ticu, ka blogs izdzīvos vēl ilgi un arī jauni bloga lasītāji kļūs arvien vairāk.
    Neglaimoju, bet šis noteikti ir viens no labākajiem latviešu blogiem par literatūru, tāpēc novēlu iedvesmu un gribasspēku jaunu ierakstu veikšanai. Lai izdodas iecerētais! 🙂

    Like

  4. Paldies! Ar gribasspēku un vitamīniem noteikt var daudz paveikt, žēl, ka pirmais neaug kokos.

    Like

  5. Apsveicu! Visu cieņu par uzņēmību un izturību, lai viegli rakstās un lasās vēl daudzus gadus!:)

    Like

  6. Apsveicu 🙂 Trīs tas nav maz, bet nav arī daudz. Trīs lietas labas lietas. Novēlu lai vēl kā minimums 3×3!!!

    Like

  7. Nedaudz novēloti – bet sveicu dzimšanas dienā! Man ir tādas aizdomas, ka šajā blogošanas vecumā varētu sākt saprast, kam tad īsti tas viss ir vajadzīgs un kāpēc joprojām tiek turpināts.

    Like

    • Man patīk socializēšanās aspekts, kas patiesībā ir lielāks, nekā varētu šķist no malas. Pārējos blogus es arī lasu citādi, varbūt dziļāk, bet varbūt fantazējošāk, jo aiz teksta saskatu seju, vismaz tiem, kuri ar mani runā.
      Ir jauki pastāstīt par lieliskām grāmatām, bet nīgrajos ierakstos es mēģinu publiski mācīties no citu kļūdām, lai pati tādas muļķības nepieļautu. (Šķiet, Kušķim pēdējais vārds nepatiktu.)
      Un vēl vesela virkne iemeslu, bet galvenais — ievietot te jaunu ierakstu man šķiet tikpat svarīgs darbs kā izmazgāt grīdu, tāpēc vienmēr ir izvēle. 😀

      Like

Bet man šķiet tā:

