Septembris

    Dzejoļu grāmatām lielākoties piemīt kāda laba īpašība. Tās ir plānas. Var gan viegli nēsāt līdzi, gan apsēsties un izlasīt no vāka līdz vākam. Gluži tā es nedarīju, tomēr iedoma katru dienu izlasīt kaut pa dzejolim gandrīz piepildījās. Tā sanāca pieci dzejas krājumi, vēl divas grāmatas, kurās citstarp ir arī dzejoļi, un vēl mazliet. Citādi? No 14 izlasītajām grāmatām desmit ir sarakstījušas sievietes. Trīs latvietes. Astoņas grāmatas ir no septembra sākumā fotografētās kaudzītes, un, kā redzams, pāris grāmatu no turienes pārceļojušas uz nākamo foto.
    Grūti izvēlēties, bet varbūt visvairāk man patika Helenas Danmoras “A Spell of Winter”. Sekojot iesīkstējušai tradīcijai, par to nekā neesmu uzrakstījusi. Varbūt jāievieš kāda jauna tradīcija? Teiksim, nekādas lasīšanas, ja rindā sastājušās trīs neaprakstītas grāmatas pēc kārtas? Baigi represīvi un drūmi. Nu labi, par to es padomāšu nākamgad.
    Šomēnes gribu pievienoties R.eaders I.mbibing P.eril (R.I.P.) izaicinājumam (kraukli tam uzzīmējusi Donna no Gothicrow) un lasīt baismus tekstus. Tumšo fantastiku un šausmas, un kādu kriminālromānu. Bez tā, kas redzams tēmai atbilstoši tumšajā attēlā, es domāju arī par Pīteru Strobu, jauno Vintersoni, Mamatasu, Ligoti, varbūt Sāru Votersu vai kādu klasisku gabalu utt., bet patiesībā nez vai sanāks.
    Toties droši vien sanāks kas cits. Bet par to parunāsim tad, kad pienāks īstais brīdis.

Posted on 01.10.2012, in Kas cits and tagged , . Bookmark the permalink. 6 komentāri.

  1. Hmm, esmu uzņēmusi kursu tās pašas tēmas virzienā nemaz nezinot par tādu R.I.P.

    Like

  2. Domāju, ka mani veļi nāks novembrī… ja nebūs apvainojušies un nesagaidot aizgājuši 🙂

    Like

Bet man šķiet tā:

