Ko es daru, kad…

… kārtējo reizi neuzrakstu par kādu izlasītu grāmatu? Šo to var uzzināt emuāros Mācos valodas, kur esmu aprakstījusi savu jauno aizraušanos. Nevienu nedzirdētu veidu, kā to darīt, gan neesmu atklājusi, bet pieminētie vecie labie paņēmieni ir izrādījušies iedarbīgi.

Posted on 21.01.2013, in Kas cits and tagged , . Bookmark the permalink. 8 komentāri.

  1. macosvalodas

    Kuru trīs valodu Tev pietrūkst pašlaik?

    Like

    • Serbu. Spriežot pēc netālu esošo grāmatu daudzumu, vēl vienai būtu jābūt sanskritam, taču par to es vairs neesmu pārliecināta. Varbūt drīzāk pali vai bengāļu, vai hindi. Portugāļu un itāļu sāk izskatīties aizdomīgi saprotamas, taču tām (vēl?) pietrūkst vilinājuma. Un nekaitētu arī kāda indiāņu vai cita maza valoda, kam draud izmiršana, bet tas, protams, neizklausās ticami.

      Like

  2. Apsveicu ar jaunu aizraušanos! Es par spāņu valodu meditēju jau krietnu laiciņu un jaunības neprātā vienu brīdi pat mācījos pati. Bet iemesls, kādēļ neesmu nokļuvisi līdz Seneca vai Picasso ir kursu sākums – par agru un par vēlu… bet tas jau, protams, tikai iemesls.
    Nupat vēl izlasīju žurnālā, ka tālā nākotnē būs tikai angļu, spāņu un ķīniešu valodas. Ķīniešu apgūt nav nekādas vēlmes, bet spāņu valodai tas pievilina vēl vairāk.

    Like

    • Nu jā, kursus vismaz piedāvā dažādos laikos, lai gan grupa astoņos no rīta tā arī nesavācās. 😉 Bet vislabāk iemācīties droši vien var tieši tad, kad vairs nešķiet, ka ir par agru vai vēlu, kad ir sagaidīts īstais laiks.

      Like

      • Vismaz viena no tām mācību vietām varēja piedāvāt kursus, kas sākas 17.15, bet tās jau ir manas problēmas.
        Man ir nekaunīgs ierosinājums tavas blogošanas sakarā. Tā kā mani interesē tavas domas par izlasīto (un visdrīzāk ne mani vien), varbūt ir iespējams ieviest kādu ekonomisko ierakstu paveidu? T.i. par tām grāmatām, par kurām laika trūkuma dēļ nav vēlēšanās izvērsties, vienkārši uzrakstīt kādu rindkopu un apkopot tās laiku pa laikam vienā ierakstā. Vai vismaz kādu zvaigznīšu sistēmu ieviest 🙂

        Like

        • Domāju, ka viņi apsvērtu šādu iespēju, ja Tu izteiktu savu vēlmi. Bet, protams, vispirms jānobriest. 🙂
          Īsie apraksti man patiesībā jau ir šīgada plānā, jo leitiski tak man viņgad sanāca kaut ko ļoti īsi pateikt. Droši vien uz mēneša beigām vai jaunā sākumu.

          Like

  3. Man ir dziļš respekts pret cilvēkiem, kas ir tik uzņēmīgi un spējigi, ka apgūst vairāk par divām svešvalodām. Lai veicas!
    Bērnībā kaut kādā žurnālā lasīju viena vietējā poliglota atmiņas. Viņš apguva valodas pašmācības ceļā un apgalvoja, ka jaunu valodu varot apgūt pāris nedēļās. Man tas izklausījās pēc kaut kā no zinātniskās fantastikas repertuāra.

    Like

    • Pāris nedēļās, manuprāt, var apgūt pašus pamatus kā tajā filmiņā, un arī tikai vairāk vai mazāk radniecīgām valodām. Arābu valodā es droši vien būtu iemācījusies kādus piecus burtus.

      Like

Bet man šķiet tā:

