Ja gribat parunāt par grāmatām, iedzert…

… un ja jums pēc trim nedēļām, 28. augustā, būs brīvs vakars, varēsit to pavadīt bārā Skābene (Vecrīgā, Alksnāja ielā) Latvijas fantāzijas un fantastikas biedrības rīkotajā grāmatu draugu vakarā, darot tieši to.

Bet vispār, re, cik skaisti dzīvo dzejnieks, tulkotājs un izdevējs Leons Briedis:

Šī istaba man agrāk bija trīsreiz pilnāka ar grāmatām. Es grāmatās noslīku, aizgāju gandrīz vai bojā. Līdz dzīve man iestāstīja, ka jāatstāj tikai tas, kas patiešām ir tā vērts. Daudzi nesaprot, kāpēc mani tik reti redz kaut kur publikā, neesmu arī publisks cilvēks. Droši vien jūtos ļoti vientuļš. Nē! Jo šeit man ir daudz draugu. Šīs grāmatas, ar kurām varu aprunāties. Šeit pastāvīgi ir kņada, troksnis. Dzīvoju ārkārtīgi rosīgu, piesātinātu, interesantu dzīvi. Man kādreiz ir dusmas uz citiem – kāpēc jūs tādu dzīvi nedzīvojat?! Kāpēc izniekojat savu laiku daudzās tukšās nodarbēs?! Bet tas nāk ar laiku. Tas ir jāpiedzīvo un jāpārdzīvo.

(No intervijas Kultūras Dienā.)

Posted on 07.08.2013, in Kas cits and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 komentāri.

  1. Mums laikam ir relatīvi tuvs tas draugu loks, jo tieši pirms pāris brīžiem vairāki paziņas FB atzīmēja, ka ies uz Skābeni. Mani gan attur, ka tā ir fantāzija, bet alus dēļ jau arī par to var paklausīties.

    Like

    • Vo, jāiet paskatīties, kas tur ies.😀 Bet es neiešu, man alus negaršo un laika arī nebūs. Bet es ticu, ka mums varētu būt kopīgi paziņas. (Vo, es zinu, ko Tev varētu uzdāvināt nākamajā grāmatu eglītē, ja tāda vēl būs.)

      Like

Bet man šķiet tā:

