2015. gada lasāmsaraksts

Man nav ne jausmas, cik grāmatu es izlasīju viņgad. Sarakstā ir maģiskais skaitlis 42, bet tā pilnīgi noteikti nav patiesība (pareizāk sakot, tā ir atbilde uz citu jautājumu). Zinu tikai to, ka esmu izlasījusi vienu grāmatu leitiski, laikam nevienu krieviski un — ha! — desmit spāniski. Īsas, protams, bet tas tik un tā nozīmē par desmit grāmatām vairāk (adaptētos skolnieku tekstiņus neskaitot) nekā 2013. gadā. Tātad vismaz viena mana vēlme ir piepildījusies.
Šogad es gribētu vēl vairāk spāņu valodas savā dzīvē, pabeigt lietas, ko iesāku, tātad labāk organizēt laiku un sacerēt reāliskākus darbu sarakstus, un negribēt visu varēt uzreiz, bet izbaudīt pakāpenisku progresu. Nu, un vēl šo to.
Tā kā tieši gada beigās man sanāca pavairāk palasīt to, kas uzkrājies feedly.com, tad tur bija daudz jo daudz 2014. gada labāko grāmatu sarakstu. Un tas nozīmē to, ka mans saraksts arī papildinājās galvu reibinošā ātrumā, tā ka pāris gadiem lasāmvielas noteikti pietiktu. Es, protams, ceru, ka vismaz pāris grāmatas no tā visa arī izlasīšu, bet svarīgākais tomēr ir šis saraksts.

No Andra “Yellow Blue Tibia” by Adam Roberts.
No Asmo man “savdabīga episkā kosmiskā opera ar daudz mākslīgajiem intelektiem, kloniem un pilsoņiem — “Ancillary Justice” by Ann Leckie”.
No Doronikes Vitauta Gira “Sarkankoka paradīze”.
No MsMarii “interesants un humora pilns vēsturiskais romāns “English Passengers” by Matthew Kneale”.
No Sibillas “kaut kas mazs, mīļš un ar bildēm – Jūlijas Vuori „Ruksis”. Tāds neliels ieskats urbāno siltasiņu dzīvē.”
No Ulda Visentes Blasko Ibanjesa “Asinis un smiltis”. “Lai interesantāka lasīšana, tad varu iešķiebt papilduzdevumus — noskatīties visas filmas (laikam bija 4 + seriāls), kas tapušas no šīs grāmatas (vismaz to, kuru rakstnieks pats arī režisējis).

No Viļa “atpūta no grāmatām”(vai Huana Rulfo “Pedro Paramo” oriģinālā). Paldies, vismaz šo dāvanu es noteikti izmantošu!
Un Z. teica, ka man vajagot izlasīt Dorisas Lesingas “Love, Again”, kur visi mīlot un visi esot nelaimīgi.

Posted on 01.01.2015, in Kas cits and tagged , , . Bookmark the permalink. Komentēt.

Bet man šķiet tā:

