Vāki

Lai kā mēs arī necenstos, nekad nevarēsim izlasīt visu, ko kārojas. Lūk, daži skaisti vāki, kas savus saimniekus sāks gaidīt janvārī. Nu labi, dažiem skaistāks ir nevis zīmējums, bet gan virsū rakstītie vārdi.






































Posted on 04.01.2015, in Kas cits and tagged . Bookmark the permalink. 12 komentāri.

  1. Winter People un American Science Fiction es varētu dēļ vāciņiem vien pirkt. Vispār ziemas un Ziemassvētku tēmas vāciņi mani ļoti bieži paķer.

    Like

  2. Un lai nu kāds vēl runātu, ka grāmata noformējums neietekmē vēlmi to nopirkt. Uz Winter People un kaķīti un putniņu es noteikti uzķertos (nu vismaz paņemtu rokās pašķirstīt).
    P.S. Tavs blogs ir kļuvis asinīgs. Vai mundri sarkans🙂

    Like

    • Ak, grāmatās var sasmelties tik daudzas slepkavnieciskas ierosmes (un es vispār tagad lasu Andželu Kārteri rozā vākos)… ka man vajadzēja jaunu tēmu, kurā var mainīt attēlu izmēru.
      Un vispār, es domāju, ka nopirkt grāmatu skaista vāka dēļ šā kā tā sanāk lētāk nekā uzreiz ķerties pie gleznu iegādes.

      Like

      • Tēmas krāsiņas jau parasti var manīt, bet man nav nekas iebilstams pret sarkanu. Vai tu zini, ka Sibillu mīli vairāk par pārējiem?🙂

        Like

        • Sarkano es uzliku pati, bet salātzaļo laikam nevar novākt, ek… Skaidrs, ka es mīlu Sibillu (un mūždien, tēmu mainot, WP sačakarē saites).
          Par vākiem runājot, man dikti patīk arī “The Lazarus Rumba” vai kā viņ’ tur. Ir gan koki, gan zaļš.

          Like

  3. O, patiešām blogs ir nosarcis. Bet, kad nesen skatījos, šķiet, ka bija rozā. Vai man tikai rādījās?🙂

    Like

  4. Tās Wildalone magones dikti smukas.

    Like

Bet man šķiet tā:

