Februārī gaidāmie vāki

(Vispār es, protams, biju sadomājusies visu glīti sadalīt trijās daļās: smukajās grāmatās, ko noteikti gribēšu izlasīt; tajās, kurām uz vāka rakstītais teksts kompensē varbūt ne tik izcilo dizainu; tajās, kas vienkārši priecē aci. Bet kur nu… Lai nu kā, visas šīs grāmatas es veikalā paņemtu aplūkot tuvāk.)






















Posted on 06.02.2015, in Kas cits and tagged . Bookmark the permalink. 9 komentāri.

  1. reizēm tieši labs vāks var būt par iemeslu, lai veikalā vai izstādē šī mēneša beigās🙂 paņemtu grāmatu rokās.
    starp šiem vākiem ir arī pāris spridzīgu🙂

    Like

  2. Paldies! Tāda sajūta, ka grāmatu veikalā esmu bijusi vien ieskatoties šajā rakstā🙂 Plus vēl tāds unikāls veikals, kur labs gāmatu guru atlasījis to, kas varētu ieinteresēt arī mani. Par pēdējo – Paolo Virno man neko neizsaka (vai liels robs manā “culture generale”?), bet grāmatas nosakums ļoti uzrunāja + vēl arī daudzas citas – būs jāpievieno books listei, kas pēdējos gados aug augumā, bet nekādi nevirzās uz priekšu lasīšanas virzienā😉

    Like

    • Virno ir samērā zināms un stipri radikāls mūsdienu itāļu filosofs, bet, protams, viņa pazīstamība attiecas uz samērā šaurām aprindām. Vispār es apskatījos, ka viņš ir samērā daudz tulkots spāniski, un man radās plāns…
      Diemžēl ne visām interesantajām izdevniecībām var vienkārši atrast tuvākā laika plānus, un dažas es vienkārši aizmirsu, tāpēc te dominē fantastiska ievirze un vienkārši glīti, sarkani koki.😀 Bet vispār esmu jau iesākusi vākt marta vākus (pašai tak ar’ gribas neaizmirst, kas tāds jauks iznāk), varbūt sanāks daudzveidīgāks piedāvājums.

      Like

  3. “Cut Here”, “Tormentor”, “The Silence of Ghosts”, “City of Savages”, “The Bargaining” grāmatu vāki ir mani favorīti.

    Like

Bet man šķiet tā:

