50 lasāmgrāmatas

Visnotaļ slavenā grāmatnīca Forbidden Planet ir publicējusi 50 noteikti izlasāmu fantastikas grāmatu sarakstu. Šaubos, vai tā nu es ņemšu un visas izlasīšu, bet, tā kā sarakstā ir viena otra sen iecerēta grāmata, varētu vismaz vēlreiz sev par tām atgādināt.

50. China Mieville. Embassytown. Darīts.
49. Lauren Beukes. Zoo City. Es reiz iesāku, bet nepabeidzu.
48. Paolo Bacigalupi. The Windup Girl. Es par to domāju jau kopš iznākšanas.
47. David Brin. Uplift: Book 1: Sundiver. Neko nezinu.
46. Peter F. Hamilton. The Reality Dysfunction.
45. Kurt Vonnegut. Cat’s Cradle. Darīts.
44. Bruce Sterling & William Gibson. The Difference Engine. Vajadzētu taču.
43. M. John Harrison. Centauri Device.
42. J. G. Ballard. The Drowned World. Darīts.
41. Keith Roberts. Pavane. Darīts.
40. Harry Harrison. Make Room! Make Room!
39. Ian M. Banks. The Player Of Games.
38. Richard Morgan. Altered Carbon. Sen par to domāju.
37. Robert Silverberg. Dying Inside.
36. Douglas Adams. The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy: The Trilogy Of Four. Darīts.
35. Greg Bear. Blood Music. Par šo es arī esmu domājusi.
34. Roger Zelazny. Lord Of Light. Hmm…
33. Artur C. Clarke. Rendezvous With Rama. Kauna traips.
32. Vernon Vinge. Zones Of Thought: A Fire Upon The Deep & A Deepness In The Sky.
31. Kim Stanley Robinsosn. Red Mars. Sen gribu.
30. Philip K. Dick. Ubik. Ai…
29. Ray Bradbury. Fahrenheit 451. Vismaz kaut kas… Darīts.
28. John Cristopher. The Death Of Grass.
27. Christopher Priest. Inverted World.
26. Joanna Russ. The Female Man. Jā, jā, arī šo es neesmu lasījusi.
25. Brian Aldiss. Helliconia: Hellonica Spring, Helliconia Summer, & Helliconia Winter.
24. Richard Matheson. I Am Legend. Nu labi, vampīri mani nekad nav interesējuši.
23. John Wyndham. Day Of The Triffids. Darīts.
22. H. G. Wells. War Of The Worlds.
21. Robert A. Heinlein. The Moon Is A Harsh Mistress. Darīts.
20. Walter M. Miller. A Canticle For Leibowitz. Sarakstā.
19. Orson Scott Card. Ender’s Game. Darīts.
18. Neal Stephenson. Snow Crash. Darīts.
17. Isaac Asimov. Foundation. Viņš taču ir tik sens…
16. Alfred Bester. The Stars My Destination. Un viņš arī.
15. Daniel Keyes. Flowers For Algernon.
14. John Brunner. Stand On Zanzibar.
13. Ursula Le Guin. Left Hand Of Darkness. Darīts.
12. Samuel R. Delany. Babel 17.
11. Larry Niven. Ringworld.
10. Gregory Benford. Timescape.
9. Arthur C. Clarke. Childhood’s End.
8. Philip K. Dick. The Man In The High Castle. Nē, nu vispār es esmu Diku lasījusi.
7. Frederik Pohl. Gateway.
6. Ursula Le Guin. Dispossed. Darīts.
5. Alfred Bester. The Demolished Man.
4. William Gibson. Neuromancer. Darīts.
3. Gene Wolfe. Book Of The New Sun Book 1 & Shadow & Claw Book 1. Kur tie gadi, kā es par to domāju…
2. Joe Haldeman. The Forever War.
1. Frank Herbert. Dune. Ha, ha, sveika, MsMarii!

Ak tikai trīspadsmit esmu jau lasījusi? Cerēju, ka būs vairāk (pārāk maz sieviešu, pārāk daudz Klārka), taču vēl kādas desmit varētu izlasīt, visticamāk, no tām, kas iezīmētas kursīvā.

Posted on 08.02.2015, in Kas cits and tagged , , . Bookmark the permalink. 7 komentāri.

  1. No tā saraksta es esmu laika gaitā ticis galā ar 27. grāmatām. Dažas no nelasītajām es nemaz i negrasos lasīt, Stīvensonam es nevienu grāmatu vairs nelasīšu, viņš ir grafomāns, lai ar aizraujošs 🙂 Harisona Make room! Make room! gan ieteiktu izlasīt, daļēji jau no tā ir kļuvusi par patiesību. Nedaudz no fortress Europe jau ir novērojama. Un ūdens ar ASV sausajos apgabalos ar ir kļuvis par problēmu. The Player of games arī iesaku izlasīt 🙂

    Vairāk gan ar iesacīšanu neuzbāzīšos, ja nu tikai ar Pasauļu kariem, tā tak ir klasika 🙂

    Like

    • Es zināju, ka Tev būs vairāk!
      Nu labi, Benksu varētu, lai gan arī viņš tagad ir miris baltais vīrietis, Harisonu arī varbūt, bet Velsu man šobrīd tiešām negribas (lai gan akurāt šobrīd nekam no saraksta nav izredžu).

      Like

  2. Ai, esmu lasījusi tikai piecas grāmatas no šī saraksta. Dune būs sestā 🙂 Flowers For Algernon bija laba, vari pamēģināt.

    Like

  3. Nu kā tad bez Pasauļu kariem- tas taču ir vēl senāks par Azimovu! (Nu labi, man nepatika, man vispār Velss ne visai…)

    Like

    • Man šķiet, ka es kaut ko no Velsa jau esmu lasījusi, lai gan ar visām ekranizācijām utt. varētu būt, ka tas man tikai rādās, un atmiņā nav palikusi sajūta, ka gribētos vēl. Bet, protams, klasika paliek klasika, teorētiski varu piekrist, ka to pienāktos izlasīt.

      Like

Bet man šķiet tā:

