Cik maksā kafija? Dzejoli

Šodien esot tā diena, kad trūcīgie dzejnieki var beidzot samaksāt par kafiju ar to, kā viņiem nudien nevajadzētu trūkt: ar dzejoli. Rīgā šādu iespēju piedāvāšot Iļģuciema maiznīca, 3 pavāru restorāns un Elkor Food and Wine (karte utt.: https://apps.facebook.com/paywithapoem).

Tie, kas dzejoļus neraksta, vakarā var mierinājumam aiziet paklausīties citus. Sešos vakarā kultūrbāriņā “Vieta“ (Kr. Valdemāra 61) uzstāsies Krišjānis Zeļģis, Toms Treibergs, Ulvis Zirnis un Andris Hiršs.

To, ka otrdien Vilis Kasims būs ticis pie savas grāmatas, jūs taču jau zināt, vai ne?

Vēl šobrīd cilvēki, kas palūgs, lai viņiem sūta Story Bundle apkārtrakstu, dabūs saiti, kurā var lejuplādēt žurnāla Lightspeed 57. numuru.

Un tā kā šodien patiešām ir Pasaules dzejas diena, es atklāšu, ka mani sensenos laikos kādu brīdi bija piemeklējis WordPress alter ego. Šeit. Kafiju sejā neliet.

Posted on 21.03.2015, in Kas cits and tagged . Bookmark the permalink. 4 komentāri.

  1. Paldies par jaunumiem – lielisks ieskats, kas mani aizveda lidz V.Kasims lapai, kur atklaju aprakstu par “Nada” un tulit, uzreiz gribu lasit 🙂 Bus jaieskatas, vai Tev jau ir apraksta par so? Lai burvigi, dzejisks weekend! ak, aizmirsu – galveno – dzejoli patika, kafiju ielietu kruzite 😉

    Like

    • Paldies! Man ir īss apraksts: http://wp.me/szDGb-nada. Grāmata ir laba, Tev droši vien patiktu. Manai bijušajai pasniedzējai laikam viena no mīļākajām sp. grāmatām (un viņa ir cilvēks, kas iemācījās krievu valodu, lai varētu oriģinālā lasīt “Meistaru un Margaritu”, kas gan nepavisam nelīdzinās “Nada”.)

      Publicējis 1 person

  2. Vai cik skaists Tavs alter ego! Par tām haikām (man patika visas; žēl, ka tik maz) es Tev kafiju ielietu kādu vēlies un vēl kūkas gabalu klāt 🙂

    Like

    • Ui, es mēģinu atmest kūkas. Regulāri mēģinu. (Tajā paciņā žāvēto plūmju, ko tikko pabeidzu ēst, kaloriju un cukura noteikti bija vairāk.)
      Citādi, protams, paldies!
      Kaut kur uz papīra ir vēl, bet ne es atceros Alises paroli (man toreiz vienkārši gribējās to WP tēmu izmēģināt, un tur vajadzēja īsas rindiņas 😀 ), ne arī man ir pietiekami daudz laika un pareizā sirdssāpju daudzumu, lai tagad kaut ko pierakstītu. (Then again, man ir pāris dikti skaisti blociņi, kuros neko ikdienišķu rakstīt nemaz negribas.)

      Like

Bet man šķiet tā:

