a-z

Man šķiet, Asmo nojauš, ka es viņam nespēju atteikt.
(Nav jau tā, ka es būtu galīgi aizmirsusi par piezīmēm, bet vārgie centieni rakstīt nomirst pēc otrā teikuma. Žēl, jo pēdējā laikā ir sanācis izlasīt vairākas patiešām labas grāmatas, tas ir, tādas, kas man ļoti patika.)

Author you’ve read the most books from: kā lai es to zinu? Esmu izlasījusi pārāk daudz Mariņinas (un pārāk maz Prečeta, tāpēc viņš neder atbildē uz šo jautājumu, bet man jau vēl visa dzīve priekšā, pat ja tās izrādītos tikai dažas minūtes). Ziedonim un Vācietim arī ir daudz grāmatiņu. Vispār manī sadzīvo krājēja, kas jūt tieksmi turpināt lasīt jau zināmu autoru darbus, un persona ar ļoti nenoturīgu uzmanību.

Best Sequel Ever: tas, kurš no jaukas un izklaidējošas pirmās vai pirmajām grāmatām pāriet uz skaudrāku, dzēlīgāku un spēcīgāku vielu. Pieņemu, ka šis apraksts varētu attiekties uz Prečeta x grāmatu.

Currently Reading: Luis Sepúlveda. La sombra de lo que fuimos. Brīnišķīga.

Drink of Choice While Reading: tēja. Man allaž stāv krūze ar tēju, bieži vien galīgi aukstu vai pat vakardienas. Tas ir, tajos brīžos, kad esmu piemirsusi atkarību no cigoriņu dzēriena.

E-reader or Physical Book? Papīra, jo grāmata manā uztverē nav tikai teksts. Turklāt, tāpat kā labāk atceros to, ko esmu pierakstījusi ar roku uz papīra, nevis datorā, tā arī atmiņā vairāk iespiežas teksts, kuram ir bijis taustāms konteksts. (Un tomēr, kas šobrīd ir labs lasīkļu piedāvājumā?)

Fictional Character You Probably Would Have Actually Dated In High School: nez, kāpēc gandrīz visi atbildot ignorē vārdiņu actually? Te man nez kāpēc ienāca prātā Viktors Služkins no Alekseja Ivanova grāmatas Географ глобус пропил, bet, pirmkārt, esmu izlasījusi tikai pašu grāmatas sākumu, otrkārt, ar skolotājiem neesmu uz randiņiem gājusi.

Glad You Gave This Book A Chance: Juhanna Nilsone. Rozes skaistās un ilgotās.

Hidden Gem Book: slēpjas. Katram savi dārgakmeņi. Kaut kā tā.

Important Moment in your Reading Life: katru reizi, kad es iemācos lasīt jaunā valodā.

Just Finished: Kamilla Lekberga. Ledus princese.

Kinds of Books You Won’t Read: bojevikus. Neveģetāras pavārgrāmatas. Medību un makšķerēšanas rokasgrāmatas (izņemot šo). Visvisādu tehnisko, zinātnisko utt. literatūru.

Longest Book You’ve Read: droši vien Bībele. Turklāt vēl vecajā drukā. Tomēr mazpadsmit gados pieveiktā Teodora Dreizera Amerikāņu traģēdija ar nepilnām 900 lpp. pasīkiem burtiņiem arī nebija zemē metama.

Major book hangover because of: te nu man nācās iet pameklēt definīciju.
When you’ve finished a book and you suddenly return to the real world, but the real world feels incomplete or surreal because you’re still living in the world of the book.
“I have a really bad book hangover today, I could hardly concentrate at work.”
Esmu sapņos bijusi Džefa Nūna pasaulē. Tas gan ir kāds brīdis pirms, bet nu…

Number of Bookcases You Own: divi lieli un piebāzti skapji, bet tie nav vienīgā vieta, kur glabājas manas grāmatas.

One Book You Have Read Multiple Times: jebkas no Džeralda Darela.

Preferred Place To Read: es ļoti gribētu kārtīgu loga sēdekli, bet dīvāns un vilciens arī labi der.

Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read: Все на свете должно происходить медленно и неправильно, чтобы не сумел загордиться человек, чтобы человек был грустен и растерян.
Lai gan varbūt jāpāriet pie šī: Нет, вот уж теперь — жить и жить! А жить совсем не скучно! Скучно было жить только Николаю Гоголю и царю Соломону. Если уж мы прожили тридцать лет, надо попробовать прожить еще тридцать, да, да.. No tā paša avota: Венедикт Ерофеев. Москва-Петушки. (Viņa trešo citātu jūs jau tāpat varat nojaust.)

Reading Regret: es, kaut arī pavirši, pabeidzu visādu drazu, bet viss kas cits tikmēr paliek nelasīts. Un jaunāka jau es vairs nekļūstu, zinies.

Series You Started And Need To Finish (all books are out in series): Jeff VanderMeer. The Southern Reach Trilogy. Lieta tāda, ka man ir pirmās divas daļas, katra ar citādu vāku, un kādu lai pērku trešo daļu? Visu kopā, vai?
(Starp citu, par sērijām runājot, vai te ir kāds Glena Kuka pazinējs? Esmu labdarīgos nolūkos nopirkusi The Books of the South, un jautājums, vai pirms tam ir jāizlasa pirmās trīs the Black Company grāmatas?)

Three of your All-Time Favorite Books: jūs ko? Nopietni? Kāda ar Anitas Kreituses ilustrācijām, kāda ar Laimas Eglītes zīmējumiem, un tad jau lai iet Ešera albums.

Unapologetic Fangirl For: pseidointelektuāla figņa. Un Duglass Adamss.

Very Excited For This Release More Than All The Others: es šobrīd īsti nesekoju līdzi. Ā, nu protams, jaunais Kasims.

Worst Bookish Habit: tas, ko es nožēloju.

X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book: Ēriks Deiviss. Tehgnosis: mīti, maģija un misticisms informācijas laikmetā.

Your latest book purchase: Richard Brautigan. Sombrero Fallout.

ZZZ-snatcher book (last book that kept you up WAY late): līdz vēlai naktij vai agram rītam es lasu tāpēc, ka man steigšus jāatdod grāmata, ka negribas tīrīt zobus, lai varētu iet gulēt, vai tāpēc, ka, sekojot savam ritmam allaž attopos, ka ir jau divi naktī. Juan Marsé Últimas tardes con Teresa aizlasījos pirmā iemesla dēļ, bet grāmata ir forša. Tāda aiz rokas turētāja bija Salanderas jaunkundze, bet tas jau bija ui, ku’ sen.

Posted on 18.10.2015, in Kas cits and tagged , , . Bookmark the permalink. 9 komentāri.

  1. Es zināju, ka tu man neatteiksi🙂 Tā vien šķiet, ka spāņu valoda tevi samaitājusi, raksti pavisam reti.

    The Southern Reach Trilogy – man arī ir viena no nepabeigtajām, nevaru saņemties. Un cik pasaules lidostu grāmatveikalos man nācies viņas grozīt rokās un lemt pirkt vai nepirkt.

    Par “The Books of the South” vēl nevaru atbildēt, jo esmu nopircis “Chronicles of the Black company”, bet kad viņu pirku nez kādēļ domāju, ka visas jālasa pēc kārtas.

    Vajadzētu dibināt, ekskluzīvu “Lasām drazu līdz galam” klubu.

    Publicējis 1 person

  2. Es jau domāju, ka tava lasītājas karjera cauri, bet šī bija īsta prieka vēsts🙂 paldies Asmo🙂

    Like

  3. Kuru nākamo valodu mācīsies? Par lasīkļiem droši vien jaunais Kindle vai jaunais Pocketbook, bet kopš nopirku savu, vairs neesmu interesējusies.

    Like

    • Es joprojām gribu serbu, bet pasniedzējs, ko man piesolīja, tā arī mani neuzmeklēja. Itāļu un portugāļu tagad jau šķiet gandrīz vai saprotamas. Katalāņu arī ir smuka, bet to atstāšu Vilim.

      Like

  4. “Amerikāņu traģēdiju” es arī ar lielu aizrautību izlasīju tajā pašā vecumā, bet Bībelē pāris reižu iestrēgu pie radurakstiem un tā arī tālāk netiku:/

    Bet apsveicu ar atgriešanos!

    Like

Bet man šķiet tā:

