Zem eglītes mazs zaķītis

Tāpēc, ka tur ir grāmatas.

Pati šogad esmu bijusi slikta lasītāja, bet noteikti mainīšos, lasīšu vairāk un varbūt pat kaut ko uzrakstīšu. Citiem tāpat sokas raitāk, tā nu šeitan būs mazs virtuālo dāvanu saraksts. Šoreiz gandrīz visas esmu pati lasījusi un atzinusi par labām, tāpēc ceru, ka tās patiks vēl kādam.

(Andris, man šķiet, neko negrib, bet, ja nu kas, varu pārsūtīt savu e-grāmatu “The Best of Spanish Steampunk” tīri izglītojošos nolūkos.)

Asmo Lamb, ko sarakstījis Christopher Moore. Riskēju ar pašas nelasītu grāmatu, bet, kā izskatās, daudziem tā šķiet veiksmīgākais autora darbs, turklāt aizpilda tukšās vietas Jēzus dzīvesstāstā. Cerams, būs gandrīz tikpat laba kā “Braiana dzīve”.

Baltais Runci, Margarita Jursenāra Nobelu nav dabūjusi, bet man liekas, ka viņa iederētos tam visam pa vidu, un ne tāpēc, ka visi cieš. Hadriāna atmiņas vai Melnā stadija, kas nu tobrīd šķiet pievilcīgāk.

Doronikei īss kriminālromāns, gan dikti iespējams, ka jau lasīts. Volfs Hāss Silentium!

Arī Evijai īss, smalks detektīvromāns. Elisa Pītersa Slimīgas alkas pēc kauliem.

MsMarii. Kaut kā man šķiet, ka Tu neesi lasījusi Charles de Lint. Tādā gadījumā Dreams Underfoot vai kāds cits stāstu krājums.

Santa, iespējams, arī neko negrib, bet viņas Stambulas lasīšanas biedrenes man atgādināja Seduction by the Book by Stephanie Bond.

Sibillai bilžu grāmata. The End of A Fence by Roman Muradov. Krievu autors, Latvijas izdevēji, diemžēl angļu valoda, tāpēc nezinu, kā pārliecināt bibliotekāri, ka grāmata ir nepieciešama lasītājiem. Ja ne, no bildēm sastāv arī Grāmatu valstībā. Kvints Būholcs.

Spīganai varētu derēt grāmata, kurā liela nozīme ir tetovējumiem. Juhanna Nilsone Rozes skaistās un ilgotās.

Vilim, kurš man pagājušajā gadā iedāvāja visvairāk izmantoto dāvanu (otru es izlasīšu janvārī), šoreiz, ak, nekāda pārsteiguma. Miko Rimminens Alus tarbas romāns. Tajā ielasījās pat mana māte.

Posted on 25.12.2015, in Kas cits and tagged , . Bookmark the permalink. 12 komentāri.

  1. De Lints tiešām nav lasīts, lai gan viena grāmata stāv. Paldies par otru 🙂 Man arī negāja ar dāvanu lasīšanu tik labi, kā plānoju. Pašlaik iesākta stāv Keeping it Real kā mazs solis labošanās virzienā.
    Priecīgus svētkus!

    Like

  2. Ak, kāds beidzot izprot manu pēdēja laika lasīšanas kapacitāti un uzdāvina īsu! krimiķi! Liels paldies!

    Like

  3. Tu esi jau otrā “Alus tarbas romāna” ieteicēja, tā kā nupat jau patiešām vajadzēs kaut kur to izrakt… No savas puses iesaku (dāvinu?) grāmatai, kurai pats ļoti ceru beidzot pieķerties klāt: “Five Spice Street”: https://www.goodreads.com/book/show/5970590-five-spice-street

    Like

  4. Mmm, tetovējumi… Tas būs tieši man laikā un atceros, ka pēc Tavas atsauksmes arī gribēju šo izlasīt. Liels paldies!

    Like

  5. Liels paldies! Jēziņa dzīves stāsta dažādas variācijas man vienmēr ir patikušas, no apokriāliem evanģēlijiem, līdz pilnīgiem izdomājumiem.

    Like

  6. Liels paldies, būs interesanti tīri izglītojošos nolūkos iepazīties ar spāņu stīmpanku.
    Pretī varu piedāvāt īsu grāmatiņu no Daniel Polansky -“The Builders”. Tīri izklaidējošos nolūkos.

    Like

  7. Paldies! Protams, es grābšu ciet abas. 🙂

    Like

  8. Izklausās riktīgi pēc Desperate Housewives 😀 Bet atgādina manu book club pirmo tikšanos, tāpēc labprāt izlasītu!

    Like

  9. Paldies!
    Mēģināšu atrast laiku un ’16.g. izlasīt kaut ko no jauniedāvinātajām un kaut ko no, mazliet novārtā atstātām, veciedāvinātajām. Tik bail, ka viss paliks pa vecam 🙂 (kā pa nelaimi šogad sevi atkal pamocīšu ar lasāmo sarakstu (audzinu raksturu 🙂 )). Bet gan jau sanāks kāda atkāpe ar.

    Like

  10. Es arī šogad esmu bijusi slikta lasītāja, bet nākamgad sev solos laboties! Paldies par dāvaniņu, centīšos izlasīt jau gada sākumā. 🙂

    Like

  1. Atpakaļ ziņojums: Lamb: The Gospel According to Biff, Christ’s Childhood Pal by Christopher Moore | … zivis kraulā nepeld …

Bet man šķiet tā:

