Augusta plāni

Nu tad tā. “Cilvēku bez suņa” (cik žēlīgs nosaukums) gribēju lasīt jau jūnijā, tagad ir augusts un esmu tikusi līdz 55. lappusei. Diez kā neiet uz priekšu, bet pamēģināšu vēl. Īpaša iemesla lasīt šo grāmatu man nav, vienkārši latviski izdots skandināvu krimiķis.

“Lectura fácil” piesaistīja manu uzmanību kaut kur internetā. Uz aizmugurējā vāka tā nosaukta par cīņas lauku pret monogāmo un balto heteropatriarhātu, institucionālo un kapitālistisko retoriku, pret aktīvismu, kas izmanto “alternatīvās” drānas, lai nostiprinātu esošo stāvokli. Tāpat šis romāns ir par ķermeni un seksualitāti, sievietes vēlmēm un valodas revolucionāro spēju. Nevaru vien sagaidīt, kad sākšu lasīt.

“The Burning Season” vēsta par cīņu (tāds kareivīgs noskaņojums šomēnes) par Amazones lietusmežiem, kas dažreiz ir letāla. Man šķiet, ka reiz jau esmu to lasījusi, bet atkārtošana par ļaunu nenāks.

“The Universe Story” ir tīri izglītošanās nolūkos. Izskatījās pietiekami interesanta, lai to izņemtu no plaukta.

“A Snake’s Tale Full of Ants” — tas tāpēc, ka neko nesaprotu no mākslas, man vienmēr vajag, lai kāds mākslinieks vai kurators izskaidro.

“A Peculiar Peril” sola dažādus brīnumus, bet man patiesībā pietika ar autora vārdu, lai to nopirktu. Ceru, ka būs laba.

Par jūlija grāmatām arī taisos uzrakstīt, bet kaut kad vēlāk.

Posted on 04.08.2020, in Nelasītas grāmatas. Bookmark the permalink. 3 komentāri.

  1. Augusta plāni nemaz nav tik plāni!

    Patīk

  2. interesantas grāmatas, man gribētos izlasīt The Burning Season.

    Patīk

Bet man šķiet tā:

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.