Ceļojošā balva: “Liebster Blog”

Adošais Agnesīc mani pārsteidza ar rokdarbnieču blogu balvu.

Tad nu es nododu ceļojošo balvu tālāk piecām lieliskām rakstītājām, kaut arī nezinu, vai viņas visas ada un izšuj:
Katzzkafijas naktīm. Kaķe iet uz teātri un pērļo;
Baibai, kas lasa, tamborē, cep kūkas un visādi citādi rosās;
Martai, kas gatavo tādu ēdienu, ar ko es labprāt uzcienātos;
Mairitai, kas skatās visvisādas filmas;
Aš skaitau. Kaut arī lietuviešu meitene savus emuārus ir nosaukusi tā, kā es kādreiz domāju saukt savas piezīmes: “Es lasu”, tomēr par izlasīto viņa raksta maz. Emuāros valda paštaisītas rotaslietas grāmatu formā, grāmatzīmes, pašas iesietas grāmatas… vārdu sakot, tur ir daudz fotogrāfiju.

Tālāk var darīt tā:
1. Saņemot balviņu – pateikties par to!
2. Savā blogā ielikt saiti uz blogu, no kura saņēmāt balviņu.
3. Savā bogā ielikt balvu!
4. Izvēlēties piecus rokdarbu (Agneses labojums – ne tikai rokdarbu) blogus, kuriem tālāk nodosiet šo balvu.
5. Pievienot saites uz šiem blogiem.
6. Izvēlētajiem pieciem balvas ieguvējiem ar komentāriem nodot ziņu par balvas piešķiršanu.

Dāvanā Agnesei – zeķes, uz kurām var lasīt rindas no senangļu eposa “Beovulfs”.

Posted on 19.03.2011, in Kas cits and tagged . Bookmark the permalink. 6 komentāri.

  1. Ak! nu pārsteigums jau nu nepajokam 🙂 paldies 🙂
    tagad pamazām ķeršos pie atbildes aktivitāšu īstenošanas.

    Patīk

  2. Ak…. pilnīgi vai mulstu, sarkstu un bālēju 😀 Paldies!

    Galu galā – ievērības cienīgi ir ne tikai rokdarbnieču blogi 🙂

    Patīk

  3. Tā kā arī man patīk Tavs blogs, piešķiru Tev savu ceļojošo blogu balvu: http://mairitasfilmas.wordpress.com/2011/03/25/celojoso-blogu-balva/

    Patīk

  4. Sveika.

    Aizgulējies, ai, cik aizgulējies milzu paldies par Tavu atzinumu. Patiešām iesila sirds. Nu, Tu jau zini, kā tas ir. 🙂 Tad nu nieka 3 mēnešus par vēlu saku Tev paldies un saņemos arī uz kārtējo ierakstu.

    Patīk

  5. .un ko gan lai saka tāds, kas aizgulējies par kādu pus gadu, turklāt vēl apšķibījis arī rakstāmvietas nosaukumu?:) laikam jau tikai – lielu Paldies un to, ka atkal atgriežoties pie rakstīšanas, atzinīgi vārdi ir lielisks eliksīrs un dzinulis uz priekšu 🙂

    Patīk

Bet man šķiet tā:

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.