Dāvanas!

Andrim, ietekmējoties no Asmo pamatojuma, Sad Tale of the Brothers Grossbart by Jesse Bullington.

Asmo Cyteen by CJ Cherryh. Piedod, pati neesmu lasījusi, bet mani interesē, kas tur īsti ir.

Baltajam runcim Šona Tana Aizpilsētas stāsti. Drīkst padalīties arī ar MsMarii. 🙂

Doronikei, ak vai, uzprasījās angliska grāmata, es nezinu, varbūt ir iztulkota krieviski. Our Tragic Universe by Scarlett Thomas. Nezinu, vai Tev patiks, taču noteikti rosinās domas. Un tur ir rakstīts arī par to, cik ļoti sarežģīti ir uzadīt zeķi. Esmu gatava dalīties ar savu eksemplāru, ja vien spēsim izdomāt, kā.

MsMarii “atkal tiek tas, kas mani jau sen interesē, bet ko tā arī neesmu lasījusi”: Keeping it Real by Justina Robson. Man patīk autores SF romāni, bet šis ir pirmais darbs urbānās (ja pareizi atceros) fantāzijas sērijā. Zinu tikai to, ka grāmatā ir elfi un tā ir atrodama tumšajās interneta dzīlēs.

Sibilla ir ciets rieksts. Es apsvēru Andra Bergmaņa “Kaili uz mēness ceļa”, bet tad man viņas sametās žēl. “Latviešu folkloristika starpkaru periodā”? Laikam tomēr par specifisku. Nu labi! Arvīda Jozaiša Rīga — cita civilizācija.

Spīganai Borisa Viāna Dienu putas.

Vilim The Passion of New Eve by Angela Carter.

Man tāds īss saraksts, lai pēc iespējas nevienam neuzbāztos ar negribētām veltēm. Un žēl, ka daži rakstītāji ir apklusuši.
Ja kādam nepatīk dāvana vai vispār nekas nav saņemts, ir arī otra iespēja. Nopirkt sev weird fiction vai holiday fantasy e-grāmatu kaudzīti StoryBundle veikalā. Cenu un tās sadalījumu autoru un pārdevēja starpā nosaka pats pircējs.

Weird Bundle 2: The Return of the Weird is the sequel to Jeff VanderMeer’s Weird Fiction Bundle, and features nine great award-winning and award-nominated international literary fantasy titles from Jeff’s Cheeky Frawg ebook imprint. Not only will you love it, but just for this bundle, half of Cheeky Frawg’s publisher profit will go to fund the Helsinki 2017 Worldcon bid to help get the World Science Fiction Convention to Finland.
Added extra bonus! Anyone who purchases the bonus books for this bundle will be eligible for their own “secret life” that’s hand-written and personalized by Jeff VanderMeer.

Neatlieciet to uz parītdienu, jo tad viss jau būs beidzies.

Posted on 24.12.2014, in Kas cits and tagged , . Bookmark the permalink. 19 komentāri.

  1. Paldies, brāļi Grosbarti man jau vairākus gadus plauktā stāv, nu būs iemesls pieķerties.
    Jāsaka godīgi, ka tava gaume man ir visnotaļ liela mīkla, bet parādā palikt nedrīkst, tādēļ – Yellow Blue Tibia by Adam Roberts 🙂

    Patīk

  2. Paldies, Skārletu Tomasu es biju ievērojusi, tikai vairāk lūrēju uz The End of Mr.Y.
    Nē, tu neesi nekāda ābece 🙂

    Patīk

    • Mr. Y. es neesmu lasījusi (nevarētu gan teikt, ka tas mani kavētu izdaļāt ieteikumus citiem), lai gan nojaušu, kas tur ir, turklāt tepat rokasstiepiena attālumā stāv, ja kas, varbūt nākamgad pieķeršos.

      Patīk

  3. Paldies par grāmatu, man ar nav ne jausmas kāda tā būs, bet noteikti izlasīšu.

    Patīk

  4. Paldies par dāvanu- patika gan Tavs raksts par dāvināmo grāmatu, gan dāvanas lappušu un bildīšu skaits 🙂

    Patīk

  5. Atskaitot divus-trīs stāstus (kuri man patika), Kārtere vienmēr ir atkāpusies “vēlāk” sadaļā… bet tagad pārlieku pie “drīzāk”. Pretī varu piesiet Huana Rulfo “Pedro Paramo”, ja vēl neesi lasījusi. Mums te notiek gandrīz kolektīva lasīšana, tikai kaķi neiesaistas. Ja esi, tā paša Vandermēra “Third Bear” stāsti ir dikti interesanti. Vajadzības gadījumā man abi ir e-formātā.

    Patīk

  6. Paldies! Autore nezināma, varēšu paplašināt apvārsni. Centīšos šoreiz lasīšanu neatlikt gadiem 🙂 Aizpilsētas stāsti ir latviski? Sen jau skatos uz Šona Tana (ja tas ir tas pats Shaun Tan) pusi, bet nevaru saņemties pasūtīt.

    Patīk

  7. Paldies! Lasīju Baltā Runča aprakstu un izskatījās interesanti. 🙂

    Patīk

  1. Atbalsojums: Grāmata- Aizpilsētas stāsti. | baltais runcis

  2. Atbalsojums: Cyteen by C.J. Cherryh | … zivis kraulā nepeld …

Bet man šķiet tā:

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.