Tikai nenokavējiet!

1. jūliju, kad nebūtībā pazudīs gūgles lasītājs. Es, šausmīgi satraukusies, jau esmu paspējusi eksportēties uz Feedly, Digg, The Old Reader un Bloglovin’. Lietošu droši vien kādu no pirmajiem diviem. Bet varbūt ir kaut kas vēl labāks?

Otrkārt, ja kāds grib vasarā mācīties spāņu valodu, līdz 1. jūlijam vēl var pieteikties Senekā uz intensīvajiem vai sarunvalodas kursiem un saņemt atlaidi. Es tur mācos un mācīšos, un varu apgalvot, ka tur ir ļoti jauki un jautri un iemācīties arī var ļoti labi. Turklāt viņiem ir arī maza bibliotēka. Rudenī būšot jaunas grāmatas.

Posted on 28.06.2013, in Kas cits and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 komentāri.

  1. Es laikam no dzīves esmu atpalikusi mazliet – Māsa Google beigsies neglābjami vai kas cits tai draud?

    Patīk

    • Google nebeigsies, bet Google Reader gan. Tā kā es tur lasu blogus, avīzes, žurnālus un vēl visu ko, kā arī mēdzu šo to atķeksēt, man bija svarīgi atrast lasītāju, kas būtu līdzīgs ierastajam un nepazaudētu birkas.

      Patīk

  2. Pagaidām turos pie AOL Reader, stipri līdzīgs Googles variantam, tādēļ, cerams, pāreja nebūs īpaši sāpīga.

    Patīk

  3. Pārgāju uz Feedly. Ērts un gana labs.

    Patīk

  4. Žēl par Google Reader beigām. Blogus gan es lasu Bloglovin’ā, grūti atšķirt ērtumu no pieraduma, bet pašlaik esmu apmierināta.

    Patīk

  5. Statistikai – es esmu pārgājusi uz Feedly jau kādu laiku un mani tas tīri labi apmierina:)

    Patīk

Bet man šķiet tā:

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.